Marini

Hundarna & Jag

hej hej

Publicerad 2013-10-18 11:01:50 i Allmänt

nu är det kallt här i huset! när jag vaknade var det 9 grader inne, hundarna trivs ju men de känns fel att sova med pälsmössa hehe. men det fixas förhoppningsvis idag. :)
när gubben har varit här och fixat så bär det iväg mot stan. mat pellets och köttkaker blir det till att fixa :) och lite grejer så att vi kan färdigatälla hundgården till våran kära bully :) idag är det en bra dag trots att humöret börjar tryta och att all energi går till att hålla värmen, hehe det går inte precis å sitta i den kalla skinnsoffan och kolla på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marini Einebrant

Jag heter Marini Einebrant, 18 år, Bor för tillfället i Brunflo med min karl och hunnan. Ska börja sista året på gymnasium, Bild och Form Man räkna ut att hundar och "Bilden" är mitt intresse!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela