Marini

Hundarna & Jag

Ja, nu är det på gång!

Publicerad 2013-08-23 18:25:36 i Allmänt

Har packat 8 lådor full med allt möjligt som jag inte kommer behöva under 4 veckor för att flytten inte ska krocka allt för mycket med skolan som börjar efter helgen. Så att jag inte måste känna någon stress för att allt ska vara klart tills vi ska köra grejerna. Det ska bli så skönt att flytta till större och finare. och det bästa av allt är att man slipper sova i samma rum som vardagsrummet. Jag kommer att ha ett eget rum som jag kan ha mina tattuerings grejer i också. som jag kan sitta i och vara kreativ och skissa mina egna tattueringsmotiv, helt perfekt :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marini Einebrant

Jag heter Marini Einebrant, 18 år, Bor för tillfället i Brunflo med min karl och hunnan. Ska börja sista året på gymnasium, Bild och Form Man räkna ut att hundar och "Bilden" är mitt intresse!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela